درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم حضور شاکی در دادگاه

سلام من از ارتفاع 8ماه پیش افتادم تا کارشناسی هم رفتم مقصر هم اعلام شده محکوم شدن بعد 20تم اعضاریه اومده الان تو شرایط جنگی هیچ پروازی نیست برا کیش اگ نرم چی میشه چون هیچ راهی ندارم ک برم

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند بهتر است حاضر شده و از خویش دفاع نمایید میتوانید وکیل اختیار نمایید یا لایحه تخصصی تنظیم گردد و ارسال دارید دقت کنید دادگستری عرصه آزمون و خطا نیست. 

سلام لایحه برای شعبه رسیدگی‌کننده ارسال نمائید و ضمن اینکه از حق خویش به دفاع می‌پردازید، علت عدم حضور را تشریح بفرمائید؛ چرا که عذر موجه دارید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص