درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انحصار وراثت

با سلام پدر من دی ماه 99 به رحمت خدا رفتن مادرم چون خودش نمیتونه دنبال کارهای انحصار وراثت بره به فرزند بزرگش که پسر هست ( که من باهاش رابطه خوبی ندارم و قهر هستم باهاش) وکالت داد که همه کارها رو ایشان انجام بدهند ... همه خواهر برادر های مجرد دیگه هم با مراجعه به دفتر خونه وکالت ایشان را قبول کردند و امضا دادند که ایشان کارهای مربوط به انحصار وراثت را انجام دهند... من هم جز وراث هستم یکی از دخترهای مجرد خانواده هستم ولی مادرم هیچ‌گونه مشورتی با من نکرد در خصوص وکالت دادن به پسر بزرگش ( چون میدونست قبول نمیکنم) و تنها وقتیکه همه امضا کردند وکالت دادند به ایشان به من گفت حالا شما بیا امضا کن وکالت بده به ایشان و من رو در مقابل عمل انجام شده قرار داد ؛ من به شدت عصبانی شدم و همکاری نکردم چون بعنوان یکی از وراث حق داشتم قبل از انجام همه اینکارها در جریان قرار بگیرم ... حالا هرروز فشار میاره که برو وکالت بده و گرنه دولت اموال رو تصرف میکنه من واقعاً نمی‌دونم باید چکار کنم

پاسخ ها

بدون امضای شما، آنها کار خاصی نمی‌توانند بکننددولت هرگز اموال ارثی را تصرف نمی‌کند.

سلام پرسش تکراری هست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص