درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - هزینه دادرسی

باسلام در مورد هزینه دادرسی اجرای مهریه سوالی داشتم،اگه بعد از به اجرا گزاشتن مهریه توسط حکم دادگاه ،خانم بخواد باقیمانده مهریه رو بذل کنه، آیا هزینه دادرسی مهریه از آقا ، بازم گرفته میشه، منظورم اینه دادگاه از هزینه دادرسی صرف نظر می کنه یا آقا علی رغم بخشش خانم،به دولت بدهی مالی خواهد داشت؟

پاسخ ها

با درود 

منتفی خواهد بود 

سلام نیم‌عشر دولتی و هزینه دادرسی به قوت خویش باقی می‌مانند و از بین نمی‌روند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص