درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اجاره نامه و مستاجر

من یه خونه خریدم مستاجر تخلیه نمیکنه البته تاریخ اتمام قرادادش برج 5هست ولی تو قرداد نوشته شده از زمان فروش خونه 40 روز فرصت داره که بتخلیه کنه ولی تخلیه نمیکنه.باتوجه به این که قردادش تمام نشده و فقط پایین قرارداد نوشته باید 40 روز تخلیه کنه میتونم ازش شکایت کنم

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند اگر مستاجر مکلف به تخلیه شده است آری وگرنه قبل از انقضاء مدت اجاره خیر 

مگر در قرارداد پیش بینی شده باشد. 

بله؛ دادخواست به خواسته خلع ید از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص