درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دزدی

دزدی از مغازه سلام خسته نباشید من صاحب یک مغازه سوپری هستم و یک کارگر دارم که 2ساله که پیشم کار میکنه تا چند روز پیش از دوربین مغازه متوجه شدم که از دَخل مغازه از بسته شارژوجنسو... الان ده ها فیلم دزدیشم دارم بنظر شما عالیجنابان چه حکمی داره درضمن خودش هم یجا با پشیمانی گفت روزی 200هزارتومنی بردم روز بعدگفت از اول تا آخر شاید20میلیون بردم حرفش باهم جور در نمیاد ممنون میشم تورو خدا بهم بگید پولم برمیگرده یا چقدر؟

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند امکان طرح شکایت وجود دارد 

بدیهی است هر مدعی یا شاکی می‌بایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است 

احراز و اثبات شود حبس دارد 

سلام شکوائیه با عنوان مجرمانه سرقت از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص