درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اقرارنامه دستی

با سلام وعرض ادب برادرم چند سال قبل یه اقرارنامه دستی که خودش نوشته و امضا زد با مضمون ذیل بهم داد: اقرار نامه اینجانب...فرزند...کلیه سهم خود از مالکیت زمین و ساختمان مسکونی خود از زمین و ساختمان واقع در ...به برادرم آقای...واگذار نموده ام و هیچ حقی از ...متر زمین مذکور و ساختمان احداث شده در آن زمین را ندارم لطف میکنید ارزش حقوقی این اقرار نامه دستی چقدر هست؟ ممنون میشم

پاسخ ها

اسناد عادی با داشتن شرایط ماده 1291 قانون مدنی معتبرند

سلام اگر برادرتان منکر بشود، بایست اصالتِ این اقرارنامه‌ی دستی در دادگاه، به اثبات برسد. بطور کلی، بهتر است که اقرارنامه در دفتر اسناد رسمی تنظیم شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص