درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - چت کردن با شماره ناشناس

باسلام ،بنده چون به همسرم شک داشتم جهت اطمینان با خط ناشناس به همسرم پیام دادم وخودم رومشتری ایشان خطاب کردم بعد ازکسی صحبت ایشان به من درخواست دوستی ورابطه داد ومنم قبول کردم ادامه دادم تا ببینم تا چد پیش میره وبهم خیانت میکنه اونهم هرشب با من س..ک..س چت می‌کرد وبرام فیلمی که بحساب باهمسرش که خودم بودم وایشان نمی‌دانست ازرابطه جنسی برای تحریک کردنم فرستاد ودیدم خیلی راحت بهم خیانت میکنه حتی ازش خواستم ازهمسرش جدابشه بامن ازدواج کنه خیلی راحت قبول کرد ودرخانه بامن دنبال دعوا بود تا به این بهانه آرم جدا بشه وبتونه بااون شخصی که چت میکنه ازدواج کنه من میتونم الان بخاطر اینکارش گه خیانت اشکار بادلیل مدرک هست ازش شکایت کنم؟؟؟

پاسخ ها

خیر

سلام پاسخ منفی هست؛ چرا که با همسر خودش، خواسته یا ناخواسته، وارد رابطه شده است و چنین ارتباطی نامشروع محسوب نمی‌شود. اگر پیام یا چتی از همسرتان با زن دیگری دارید، در آن زمان قادر به شکایت از شوهرتان می‌باشید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص