درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گم شدن پرونده سربازی

سلام و خسته نباشید. من 47سال سن دارم و دارای سه فرزندسال 76رفتم خدمت و نتونستم ادامه بدم، الان قانون معافیت سه فرزندی شاملم شده ولی قبل عیدرفتم پادگان تو چیتگر تهران،گفتن پادگان تا حالا چند جا تغییر مکان داده، بعد اینکه پرونده م گم شده، خواستم بپرسم چیکار میشه کرد بعد اینکه هزینه ش چقدر میشه اگه بخوام یه وکیل بگیرم

پاسخ ها

کاربر محترم به دلیل شرایط جنگلی مکان بعضی از ارگان ها ممکن است بنا بر شرایط تغییر پیدا کرده باشد  معافیت برای افراد دارای ۳ فرزند و بالاتر با حداقل ۴۰ سال سن است حق‌الوکاله  بستگی به توافق با موکل دارد 

از طریق سازمان نظام وظیفه عمومی پیگیری کنید ۰۹۶۴۸۰

درود؛: شما باید شخصاً به سازمان وظیفه عمومی ناجا مراجعه کرده و با ارائه مدارک هویتی و اسناد مربوط به فرزندان، درخواست بازسازی پرونده خدمتی و متعاقباً رسیدگی به درخواست معافیت سه فرزندی را ثبت نمایید؛ هزینه وکیل نیز تابع توافق‌نامه مالی فی‌مابین شما و وکیل خواهد بود.

سلام شما می‌بایست  به یگان محل خدمت حضورا مراجعه  و پیگیری نمایید

مشکلی نیست،من میتونم کمکتون کنم

سوالات مرتبط

وکلای متخصص