درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - به نام کردن ملک

سلام یکی از دوستان پدرم سال 76 با کلک ملک پدریش به نام خودش میکنه و بعد به پدر من میگه خونه رو به نام تو میکنم که از دست برادرانم خلاص شوم که اعتراضی نکنند به نام پدر من میکنه واز پدرم وکالت میگیره که بعدا به نام خوذش کنه پدرم سال 92 فوت میکنه قبل از مرگش میگه برو خونه رو به نامت بکن چون وام گرفته بوده نمیره انجام بده تا سال 1402 بنده اقدامی برای سند نکردم چون گفته بودن خودم به نام میکنم تو این مدت هم از ملک خودش و برادراش استفاده کردن درحال حاضر این ملک به نام بنده هست برادرهای ایشان آمدن وحق شون رو میخوان و میگن برادرمون سر ما کلاه گذاشته برادر معتاد هست و اصلا پیگیر ماجرا نیست بنده میخوام ملک بین همه برادرها تقسیم کنم وبه نامشون کنم واین اون بنده خدا که معتاد شده و دوست پدر بنده بوده به هیچ عنوان پیدا نمیشه من باید چه کنم ایا بدون حضور ایشون میشه به نام کرد ایا بعدا از بنده شکایت نمیکنه لطفا من را راهنمایی بفرمایید

پاسخ ها

نیاز به نصب امین غایب در اداره سرپرستی و دادن سهم غایب به ایشان است

سلام ابتدا برای شخص مفقود شده، امین از طریق دادگاه منصوب بشود و سپس سهم برادران تقسیم شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص