درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - توهین و تهدید

بنده با دو نفر دعوام شد و آن ها به صورت شدیدی شروع به تهدید و توهین به من کردند. حال من می خواهم از این ها شکایت کنم. سوال من این است که چه جوری جرم این ها را ثابت کنم؟ چند نفر شاهد می تونم جور کنم. اگر کسی از وکلای محترم ریزه کاری خاصی برای اثبات این جرم ها بلده لطفا بفرماید، خیلی ممنون میشم.

پاسخ ها

مطابق ادله کیفری باستناد ماده 160 و 211 قانون مجازات اسلامی شکایت متصور است

اگر در صحنه وقوع جرم، شاهدینی وجود داشته باشند، خواهید توانست که جرایم توهین و تهدید را به اثبات برسانید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص