درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

باسلام من و یک بنده خدا به عنوان کارگر روزمزد برای شرکت کار میکردیم این بنده خدا خورد زمین و دستش شکست بعد رفته از من شکایت کرده مگر می‌شود که از من دیه طلب کند

پاسخ ها

بستگی به احراز تقصیر شماست و الا اصل برائت است

سلام اگر شما دخالتی در به آسیب رسیدنِ آن شخص نداشته باشید، شکایت او بی‌نتیجه خواهد ماند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص