درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - برنده مزایده

با سلام بنده از آموزش و پرورش از طریق سامانه ستاد محلی را در مزایده شرکت کرده و برنده شده‌ام و با آموزش و پرورش قرار داد بسته ام.الان آموزش و پرورش می گوید باید قرار داد را ابطال کنیم چون فقط یک نفر شرکت کننده داشته است باید مجددا مزایده را برگزار کنیم.انچه که من اطلاع دارم در قانون معاملات دولتی با یک نفر شرکت کننده هم کافی است و سامانه ستاد هوشمند عمل میکند.اما آموزش و پرورش میگوید براساس بخشنامه داخلی وزارت باید حد اقل 2نفر در مزایده شرکت می کردند.لطفا راهنمایی فرمایید

پاسخ ها

در هر صورت باید طبق دستورالعمل مزایده آن ارگان اقدام کنید 

سلام مطابق مقررات عمل میشود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص