درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آدم ربایی

سلام من یکی از رفیقام 17سالش هست و تو خیابون یه نفر بهش میگه بیا بریم یه جا *** تو یه جایی خلوت با زور با چاقو و تحدید میگه بزار من فقط آ** و بخورم و و بزور این کارو می‌کنه و رفیقمم هم خیلی حالش بده میخواد ببینه می‌تونه کاری بکنه هیچ مدرکی ندارم فقط یه شماره داره ک نمیدونه مال خودش هست یا نه

پاسخ ها

بار اثبات ادعا بر عهده مدعی است و اگر دلیل اثباتی ارائه نشود نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد 

سلام مدرکی نباشد شکایت نتیجه نمیگیرید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص