درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پشیمانی قرارداد خونه

خونه ای و رهن و اجاره کردم صاحبخانه هم مبلغ سنگینی و به عنوان پشیمانی نوشت منم متاسفانه امضا کردم الان خیلی پشیمونم میتونه اون مبلغ سنگین و به عنوان پشیمانی ببره

پاسخ ها

با درود

پرسشگر ارجمند مفاد قرارداد حائز اهمیت است که باید به نظر برسد 

پرسش تکراری هست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص