درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پشیمانی اجاره خونه

سلام ما یه خونه رهن کردیم مبلغ پشیمانی خیلی زیاد بود من گول خوردم و امضا کردم بعد 24ساعت پشبمون شدم ایا میتونن صاحب خونه اون مبلغ و از من بگیرن؟

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند مفاد قرارداد حائز اهمیت است که باید به نظر برسد 

سلام طبق قرارداد که ممضی به امضای شما شده است، صاحب‌خانه قادر به أخذ مبلغ پشیمانی از شما می‌باشد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص