سلام این حرفا چیه فقط ی توبیخ ساده است شما مرتکب جرم که نشدی اصلا خودتو ناراحت نکن و محکم به درست ادامه بده اگر دوباره چنین حرفی زدن به حراست وزارت علوم شکایتشون کن
سلام و عرض ادب
خیر، صرف توبیخ کتبی و درج در پرونده انضباطی به این معنا نیست که دیگر هیچ جا نمی توانید استخدام شوید.