درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انصراف از دانشگاه

سلام توی دانشگاه برای من توبیخ کتبی و درج در پرونده انضباطی زدن و رئیس حراست دانشگاهمون بهم گفت که دیگه جایی نمیتونی استخدام بشی و درسی که داری میخونی بیخودیه رئیس دانشکده ام بهم گفت برو انصراف بده وقتتو تلف نکن آیا واقعا نمی تونم برم سرکار دیگه؟

پاسخ ها

سلام این حرفا چیه فقط ی توبیخ ساده است شما مرتکب جرم که نشدی اصلا خودتو ناراحت نکن و محکم به درست ادامه بده اگر دوباره چنین حرفی زدن به حراست وزارت علوم شکایتشون کن

سلام و عرض ادب

خیر، صرف توبیخ کتبی و درج در پرونده انضباطی به این معنا نیست که دیگر هیچ جا نمی توانید استخدام شوید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص