ممکنه مستمری کمتری بهتون تعلق بگیره
سلام تا حالا چنین چیزی نشنیدم که برلی بازنشیتگی سند ازدواج بخوان
سلام و عرض ادب
اگر سند ازدواج را ندهید، اصل بازنشستگی شما در صورت داشتن شرایط قانونی نباید صرفا به همین دلیل از بین برود؛ اما پرونده از نظر وضعیت افراد تبعی، همسر، عائله مندی یا آثار بعدی مستمری بازماندگان ممکن است ناقص بماند
اگر برای برقراری حقوق بازنشستگی یا مزایای همسر، ارائه سند ازدواج جزو مدارک الزامی باشد و ارائه نکنید، ممکن است پروندهتان ناقص بماند و بخشی از مزایا یا ادامه روند بازنشستگی متوقف شود.
معمولاً سازمان تأمین اجتماعی فقط برای احراز وضعیت تأهل و ثبت اطلاعات خانوادگی این مدرک را میخواهد.