درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شیفت شب برای خانم کارمند رسمی

بنده 15سال سابقه کار در یک ارگان دولتی را دارم به صورت شیفتی خانم هستم و دو فرزند 7و 5ساله دارم و همسرم در شهرستانی در 69کیلومتری محل زندگی در یک ارگان دولتی کار میکنه و اینکه از بیماری خاص رنج میبرم و به خاطر بیماری یک سال روز کار شدم اکنون مجدد به اجبار اداره باید شیفت 24/48برم و نمی توانم ایا راهکاری هست؟میتوانم در خواست انتقال به شهر خدمت همسرم و بدم ؟وایا میتوانند کارمند رسمی رو به خاطر این دلیل اخراج کنند؟اداره اصلا کنار نمیاد

پاسخ ها

سلام دلیل اخراج نیست

درخواست انتقالی خود را ارائه دهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص