درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - انصراف از استخدامی پیمانی وزارت بهداشت

سلام وقتتون بخیر من تازه استخدامی پرستاری قبول شدم و چن روزی هست مشغول به کار شدم ولی از بیمارستانی که هستم به خاطر شلوغی و استرسش راضی نیستم و تعهدی هم ندادم در حال حاضر استخدام پیمانی هستم و اینجور که شنیدم وزرات بهداشت پرستارا رو 5 سال به صورت پیمانی نگه می داره میخواستم بدونم اگه 5 سال برم سرکار بعدش میتونم بدون جریمه انصراف بدم؟؟

پاسخ ها

سلام بله 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص