درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کارگر و کارفرما

بنده و همکارانم نزدیک به15سال در یک شرکت خصوصی کار میکردیم که کارفرما بدون ارائه فیش حقوقی می‌گفت که شرکت ماهانه تمام مطالبات شمارو کامل داده و امضا گرفتم ،الان بعد 15سال به بهانه اتمام قرارداد های موقت متعدد و جنگ، برا ما عدم نیاز ارایه داده،و میگه شما مطالبات خودتون رو گرفتید باید چکار کرد؟

پاسخ ها

از طریق سامانه جامع روابط کار پیگیری و مطالبه ممکن است

از طریق سامانه جامع روابط کار علیه کارفرما شکایت نمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص