با سلام راضی نبودن ملاک قرار نمیگیرد شما قرارداد دارید مطابق قرارداد خود عمل کنید
اما اگر تخلف یا دروغی یا کم کاری صورت گرفته میتوانید شکایت کنید
اگر وِفق قرارداد به تعهدات خویش عمل نکرده باشد، در آن زمان هست که اقدام قانونی میتوانید به انجام برسانید.