درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خودزنی

سلام وقتتون بخیر من 10 سال پیش چندتا خط کوچیک و سطحی روی دست چپم انداختم ، قصد خودکشی نداشتم برای جلب توجه بود و پشیمونم الان برای استخدامی ارگان های دولتی اعم از آموزش پرورش می‌خوام اقدام کنم بخاطر این موضوع منو رد میکنن؟؟ با تعهد و تست روانشناسی نمیشه فهمید که سالمم و قصد خودکشی نداشتم ؟؟

پاسخ ها

با سلام محتمل است بعضی از ارگان‌ها شرایط سختی دارند

سلام تست روانشناسی از شما أخذ خواهد شد و در صورت وجود سلامت روان، استخدام خواهید شد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص