درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خرید خودرو

سلام من از یک آقا و خانم خودرو خریدم قرارداد نداریم به خواسته فروشنده پول رو به حساب همسرشون واریز کردم فردای اون روز بهم وکالت دادن ماشین مدارک و سند رو آوردن دادن بهم الان بعد یکسال کسی که سند به نامش بود و وکالت داده بهم رفته شکایت کرده رو من منم بعد تحویل گرفتم متوجه شدم سند به نام مادر زن آقا و مادر خانم بود که به من فروختن الانم به تحصیل مال از طریق نامشروع کلاهبرداری و سو استفاده از امتیازات شکایت کرده هم رو من هم رو داماد خودش

پاسخ ها

با سلام در اینجا امکان شکایت‌های متعدد حقوقی و کیفری وجود دارد مستلزم مشاوره می‌باشد

سلام شما به عنوان خریدار تکلیف به استعلام داشتید که صاحب سند خودرو چه کسی می‌باشد. به هر حال، معامله انجام شده، اثر و ارزش قانونی ندارد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص