درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اذیت کردن زن و عصبی بودن

با عرض سلام خدمت تمام وکلا کشورم . خانوم من نزدیک 12سال هست که با هم زندگی میکنیم خیلی اذیت میکرد من هی میگفتم درست میشه الانمن 33سال و زنم 28سال سنشه خیلی عصبی هست حمله ور میشه بارها حمله کرده و تو کلانتری رفتم صورت جلسه کردم و نامه پزشکی قانونی هم دارم شیشه چاقو هرچی دستش بیاد جلو بچم حمله ور میشه الان میگه من نمیخام تورا بچمو بر میدارم میرم حرفمم به همه جا میرسه یک حیاط کوچیک چند سال پیش خریدم 1سوم به نامش زدم حالا میگه حیاط میگیرم تمکین هم که هیچ هرجا میخاد میره یک بار 40روز جاشو جدا کرده بود که باز اشتی کردیم باز الان نزدیک 20روزه جاشو جدا کرده میگه خرجی نمیدی منم کارگر هستم هرچی کار میکنم خرج خودش میکنم وسیله بعد به خاطر درد پا زیر نظر دکتر و با کارت علوم پزشکی دارو متادون مصرف میکنم میگه تو معتاد هستی من به همین بهونه طلاق میگیرم الان پری شب دعوا درست کرده بدنم سیاه شده ولی من عکس گرفتم نرفتم پزشکی قانونی ایا عکسها قبوله تو دادگاه فحاشی میکنه رفته بود شکایت کرده بود که من میزنم مدرک بردم محکوم شد واز حالا داره اذیت میکنه همه موهام سفید شده دخترمو میزنه موقع درس دادن دخترمو چون خواهر کوچیک داره وابسته اونا کرده دیگه کاری کرده دخترم حرفهایی میزنه تو 7 سالگی اون شب میگه مامان بابا رو اذیت نکن نگا پیر شده جوش نده حالا لطفا یکی کمکم کنه ایا عکسها که با شیشه زده منو خونی شدم و کبودی بدنم عکس گرفتم تو دادگاه مدرک هست حتا بدن دخترم الان بدنم کبوده خواهش میکنم من یتیمم بی کس هستم حالا اینا منو دارن اذیت میکنند به فکر خودکشی افتادم بارها

پاسخ ها

سلام نیاز به مشاوره تلفنی می‌باشد تا راههای پیش رو را عرض کنم

سلام اگر زندگی برای شما جهنم شده است و دیگر ادامه زندگی مشترک برای شما مقدور نیست، پیشنهاد بر این هست که همسرتان را طلاق دهید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص