درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کمیسیون املاک

سلام . مغازه ای را اجاره کردیم و بعد از یک هفته بخاطر اینکه مغازه مورد اجاره 90 متر بود و مالک در حین بازدید عنوان نمودند که 50 متر تجاری و 40 متر از آن انباری تجاری است قرارشد از اتحادیه مزبور بپرسیم که می توان برای ملک جواز کسب گرفت و عنو.ان نمودند امکانش نیست حال 10 میلیون تومان هم حق املاک پرداخت کردیم و قرارداد فسخ شد حال اینکه صاحب بنگاه شکایت کرده ما حق کمیسیون را پرداخت نکردیم و مالک نیز همان مورد را بعد از یک هفته در همان املاک اجاره داده است آیا صاحب املاک می تواند حق کمیسیون مانده را طلب کند.

پاسخ ها

سلام بله فسخ ارتباطی به بنگاه ندارد

سلام بله؛ اینکه قرارداد فسخ شده است، به بنگاه‌دار ارتباطی ندارد و بایست حق کمیسیون به شکل کامل پرداخت بشود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص