درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کارمند و کارفرما سفته و وسایل

باسلام من درمانگر هستم و مسئول فنی مدتی کارکنان کلینیک را به دلایل شخصی از کار تعلیق کرد تا خبر بده.... موقع خروج از کلینیک درمان وسایل مسئول فنی (لب تاب، موس و غیره) رو به او پس دادم.. اما وسایل شخصی من ماند و دیگر حاضر به پس دادن نشد.... در حال حاضر به اداره کار شکایت کردم بابت حقوق معوقه و بیمه و غیره... ایا مطرح کردن وسایلم که گرو نگه داشته و پس نداده به قاضی میتواند کمک کند تا وسایلم را پس بگیرم؟ (وسایل برایم ارزشمند بوده و بهرحال قیمت داشتن) ماده قانونی در این زمینه هست؟؟ لطفا راهنمایی کنید

پاسخ ها

سلام برای أخذ وسایل می‌توانید دادخواست به خواسته استرداد مال از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.

سلام ابتدا اظهارنامه بزنید و سپس دادخواست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص