درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سلام من از سال 97 ثبت نام کردم ولی نرفتم بگیرم

الان که از سال 97 من نرفتم واسه گواهینامه پرونده من اعتبار دارد یا دوباره باید ثبت نام کنم؟

پاسخ ها

ثبت نام کنید

از آموزشگاه مربوطه استعلام کنید 

پرونده‌های قدیمی معمولاً منقضی می‌شود و غالباً نیاز به ثبت‌نام دوباره است.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص