درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جلسه اعسار

با سلام خدمت عزیزان من چند روز دیگه جلسه اعسار دارم و خودم بخاطر شرایط شغلیم نیستم آیا میتوانم وکیلم بجای خودم بفرستم و واسه شاهدام نامزادم و برادرش در جلسه باشن ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ ها

مانعی نداره وکیل وشهود حاضر شوند 

سلام بله؛ این امر امکان‌پذیر می‌باشد.

اگر خواهان اعسار هستید بهتر است خود حاضر شوید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص