درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی تامین اجتماعی

سلام ، من 13 سال سابقه بیمه دارم و درحال حاضر مشمول دریافت حقوق بیکاری تا ماه مهر امسال هستم من 56 سال دارم ، 2سال خدمت سربازی انجام دادم اگر بعداز اتمام حکم بیمه بیکاری ، جایی مشغول به کار نشوم یا حق بیمه پرداخت نکنم ، شرایط بازنشستگی من چه خواهد بود؟ باتشکر

پاسخ ها

با درود 

با شرایط فعلی امکان بازنشستگی ندارید.

ناتمام و با سابقه کمتر از سی روز در صورت استحقاق بازنشسته می شوید

با ۱۳سال سابقه فعلاً شرایط بازنشستگی ندارید و تا رسیدن به حداقل سابقه قانونی (معمولاً ۲۰ یا ۳۰سال بسته به مقررات) باید بیمه‌پردازی ادامه یابد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص