با درود.
قانونا شما مالک هستید و با پرداخت جریمه ها ماشین ترخیص می شود.
فقط مانده ادعای ایشان و قیمتها که بسیار بالا رفته احتمالا اگر ماشین را بیرون بیارید ایشان ادعای مالکیت کند و بگیره از شما.
اگر ادعای بیع شفاهی ایشان با توجه به واریزی کمی که داشته و وکالت ثابت شود ماشین را میگیره پس بهتر هست الباقی پولتان را طلب کنید ازش خودش برای ترخیص میاد جلو
سلام اقامه دعوی با موضوع فک پلاک، اگر منتج به صدور حکم شده، از طریق واحد اجرای احکام مدنی اقدام بنمائید.
اگر پلاک به نام شماست و سند رسمی منتقل نشده باشد معمولاً مالک قانونی محسوب میشوید و میتوانید با مراجعه به مرجع قضایی یا راهور برای رفع توقیف و تحویل خودرو اقدام کنید.