وقتی سند به نام پسر شماست ، مدیریت آن ملک نیز با ایشان است ، می توانید با مراجعه به دادگاه خانواده طلاق دهید
با درود
چنانچه منزل به نام فرزند مشترک باشد برای طرح دعوی حقوقی باید فرزند شما اقدام نمایند و شما سمتی در طرح دعوی ندارید مگر آنکه فرزند شما به سن بلوغ نرسیده باشد و بتوانید به عنوان ولی قهری اقدام نمایید.
طلاقی که فقط نزد آخوند و بدون ثبت در دفترخانه باشد از نظر قانونی معتبر نیست و شما هنوز زوج محسوب میشوید.خیانت بدون دلیل قابل اثبات در دادگاه اثر حقوقی ندارد.بخشیدن مهریه اگر در سند رسمی یا اقرار معتبر باشد قابل استناد است.دادن حق طلاق به زن در صورت ثبت رسمی معتبر است.ازدواج مجدد در حالی که طلاق رسمی ثبت نشده میتواند مشکل حقوقی ایجاد کند.اگر سند خانه به نام پسرتان باشد فقط مالک میتواند تقاضای تخلیه یا فروش کند.اگر شما مالک رسمی نباشید اختیار فروش ملک را ندارید.بدون مدرک درباره خیانت امکان پیگیری قضایی عملاً وجود ندارد.برای بیرون کردن متصرف معمولاً باید دعوای تخلیه یا خلع ید توسط مالک مطرح شود.