درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ملاقات

با سلام. میخواستم بپرسم که من یه آشنایی دارم الان زندان زنان شهر ری هست من میخواستم بهش اطلاع بدم که با من تماس بگیره از داخل زندان چی کار باید بکنم ؟؟نمیدونم حکمش چی شده به کجا رسیده و اصلا کاری کرده برای آزادیش یا نه،،امکانش هست این کارو من بکنم،،،یا اگه نیست بتونم ملاقات حضوری یه جوری بگیرم برم اونجا ببینمش ،که بعداز ملاقات اگر لازم شد باهاش عقد داخل زندانی میکنم که بتونم یه سر کارا براش بکنم بیرون هم باز بتونم برای ملاقات درخواست بدم ؟

پاسخ ها

به دادگاه صادرکننده دادنامه یا قاضی ناظر زندان مربوطه مراجعه نمایید 

کاربر محترم ملاقات را باید از طریق وکیل دادگستری هماهنگ کنید چون شما الان نسبتی با ایشان ندارید

سلام نامه خود را به مسئولین زندان تحویل دهید تا پیام شما را به زندانی بدهند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص