درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - توقیف گواهینامه/شرب خمر

باسلام امروز تاریخ 1405/02/11 من در تاریخ 1402/1/1 تصادف کردم و تقریبا دوهفته بود گواهینامه گرفته بودم، و به مدت 6 ماه توقیف شد. اما من بعد از گذشت 14 ماه رفتم راهنمایی و رانندگی استان که گواهینامه ام را بگیرم. اما بهم گفتن بعد از 6 ماه 3 روز مهلت داشتی بیای. و باید دوباره بری یک مرکز آموزشگاه دیگه ثبت نام کنی.آیین نامه امتحان بدی، 12 جلسه اموزشی هم برم ، و بهم گفتن برای امتحان شهری نیازی نیست برم ، به جاش یک نامه بگیرم مجدد ببرم راهنمایی رانندگی استان و اون موقع گواهینامه ام بهم میدن! اما من نتونستم همچین کاری انجام بدم و الان میخام مجدد گواهینامه ام را بگیرم اما نمیدونم چکار کنم .و چون شهرستان هستم راه دور هست.لطفا راهنماییم کنید . سپاس که وقت گذاشتید و خواندید و راهنمایی میکنید.

پاسخ ها

با درود 

موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی را می‌طلبد به لحاظ اهمیت آن 

کاربر محترم می‌توانید پس از اتمام دوره توقیف گواهینامه را بگیرید 

سلام اگر در مرجع قضایی برای شرب خمر تشکیل پرونده شده است، از آن طریق اقدام بفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص