درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - قارچ ناخن

با سلام و وقت بخیر چند هفته پیش برای ترمیم ناخن به سالن مراجعه کردم بعد از چندروز ناخن من قارچ گرفته ومجدد پیش ناخنکار رفتم وازشون خواستم که هزینه ای که پرداخت کردم رو پس بدن که کار به بحث کشیده شد و هردو از هم شکایت کردیم من بابت فحاشی و ایشون بابت داد زدن من سالنشون هیچ تابلویی نداره و من میخوام بابت قارچ ناخنم شکایت کنم.

پاسخ ها

با سلام باید مشخص شود که آیا ناخن کار قصور انجام داده یا موارد دیگری باعث این موضوع شده

برای شکایت کردن به دفتر خدمات قضایی مراجعه نمایید

با درود 

هم از طریق اتحادیه و هم از طریق دادسرا امکان پیگیری قانونی خواهید داشت .

سوالات مرتبط

وکلای متخصص