درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق

با سلام آیا من که در دوران عقد باکرگی خودمو از دست دادم و نمیخوام خانوادم بفهمن آیا میشود با همسرم هماهنگ کنم که در دادگاه بگوید هیچ رابطه ای نداشتیم و باکره هستم ؟و دیگر نیاز به آزمایش و گواهی سلامت ندارم ؟و منو ب پزشکی قانونی نمیبرن

پاسخ ها

نیاز به گواهی نیست، مگر در مورد طلاق 

سلام در زمان طلاق نیاز به ازمایشگاه است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص