درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کتک خوردن

با سلام 3 ساله ازدواج کردم و 2 ساله ماهی سه چهار بار از شوهرم کتک میخورم ، هربار کبودی های زیادی برام درست کرده اما من به جز یدونه نامه پلیس که جدیدا گرفتم و عکس هایی که از کتک هایی که خوردم گرفتم هیچ سند و مدرک دیگه ای هم ندارم ، نمیخواستم طلاق بگیرم برای همین هیچوقت به پزشک قانونی نرفتم ولی الان می‌خوام بدونم میتونم بندازمش زندان یا مهریه ام رو بگیرم؟ اصلا میتونم با یدونه کاغذ پلیس اثبات کنم که کتک خوردم؟

پاسخ ها

شکایت مطابق ادله متصور است

باسلام اماره ودلیل داشته باشید ولیکن شکایتتان را با داشتن پزشکی قانونی انجام دهید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص