مراجعگر گرامی تقاضای رد اعسار در دادگستری موضوعیت ندارد و در صورتیکه دلایلی مبنی بر بی پایه و اساس بودن ادعای اعسار طرف مقابل دارید آن را تا جلسه اول بیان دارید و حتما صورتجلسه و به امضای قاضی برسد .
کاربر محترم در جلسه رسیدگی به دعوی اعسار دلایل خود را برای رد اعسار ارائه دهید
با سلام در جلسه اعسار میتوانید حاضر شوید و دفاعیات خود را ارائه دهید