درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - رد اعسار

تقاضای رد اعسار را چه زمانی با مطرح کنم.در جلسه اعسار؟ یا باید از دفتر قضایی دادخواست بدهم؟

پاسخ ها

مراجعگر گرامی تقاضای رد اعسار در دادگستری موضوعیت ندارد و در صورتیکه دلایلی مبنی بر بی پایه و اساس بودن ادعای اعسار طرف مقابل دارید آن را تا جلسه اول بیان دارید و حتما صورتجلسه و به امضای قاضی برسد .

کاربر محترم در جلسه رسیدگی به دعوی اعسار دلایل خود را برای رد اعسار ارائه دهید 

 با سلام در جلسه اعسار می‌توانید حاضر شوید و دفاعیات خود را ارائه دهید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص