درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از کارشناس تصادفات و کل رای

من سال در1403 تصادفی داشتم ک راهبر صد من رو مقصر زد و با اعتراض من گرفتم 3 کارشناس با دلایل و مستندات شد 50، 50..طرف مقابل شکایت نکرد تا 6 ماه بعد فقط با رای اول تامین دلیل زده و من با فکر راحت ک تموم شده پرونده سرکار بودم ،نبودم ، چند تا در خود پرونده زده واصل در کل نبودم واسه دفاع حکم اجراییه و جلب و گرفت..وکیل من جلب و برداشت و اعاده زد به عنوان کتمان رای حیله و نیرنگ رد شد ، رفت تجدید نظر متاسفانه لایحه قوی نزدو رو همون اساس رفت جلو رد شد ..فقط چون زده استماع دعوی فک کنم راه حلی داره...ممنون میشم یه. راهنمایی کنین با همون وکیل هم ادامه مسیر رو بدم

پاسخ ها

شما اعاده دادرسی نیز نموده‌اید فلذا چاره‌ای برای شما جز اجرای رأی باقی نمانده است.

پاسخ دادم

سوالات مرتبط

وکلای متخصص