سلام اگر ۳۰ روز سابقه بیمه داری (که داری، چون ۱۱ سال بیمهای)، میتوانی با مراجعه به شعبه تأمین اجتماعی، بیمه اختیاری را ادامه دهی یعنی: هر ماه خودت حق بیمه را پرداخت میکنی تا وقتی به ۲۰ سال برسی، این سابقه برای بازنشستگی لحاظ میشود نیاز به کارفرما نداری سابقهات واقعی و قانونی ادامه پیدا میکند نمیتوانی ۹ سال را یکجا پرداخت کنی، باید ماهبهماه حق بیمه بدهی.
از طریق بیمه پیگیری کنید