درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی

سلام خسته نباشید من 55 سال سن دارم و تحت پوشش کمیته امداد هستم ده سال قرارداد با تأمین اجتماعی دارم و یازده سال هم سابقه بیمه دارم دو ماه دیگه بازنشسته میشم امکان داره که نه سال دیگه سابقه بیمه را یکجا پرداخت کنم و با بیست سال سابقه بیمه بازنشسته بشم

پاسخ ها

سلام اگر ۳۰ روز سابقه بیمه داری (که داری، چون ۱۱ سال بیمه‌ای)، می‌توانی با مراجعه به شعبه تأمین اجتماعی، بیمه اختیاری را ادامه دهی یعنی: هر ماه خودت حق بیمه را پرداخت می‌کنی تا وقتی به ۲۰ سال برسی، این سابقه برای بازنشستگی لحاظ می‌شود نیاز به کارفرما نداری  سابقه‌ات واقعی و قانونی ادامه پیدا می‌کند  نمی‌توانی ۹ سال را یکجا پرداخت کنی، باید ماه‌به‌ماه حق بیمه بدهی.

از طریق بیمه پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص