سلام اگر منظورت این است که چون خانواده از تهران به لرستان نقل مکان کردهاند،و دفترچه را قبل از جابهجایی پست کردهاید،آیا میتوانید به عنوان بومی لرستان شناخته شوید یا کسری خدمت مناطق محروم بگیرید روند معمول این است: بعد از جابهجایی باید آدرس جدید را در پلیس +۱۰ و سامانه وظیفه عمومی ثبت کنی اگر بومی لرستان محسوب شوی (معمولاً با مدارک مثل قبض، اجارهنامه، کد رهگیری، ثبت در سامانه ثبت احوال)، امکان: اعزام به استان خودت دریافت کسری خدمت مناطق محروم در صورت خدمت در برخی یگانهای لرستان
امکان تعلق برای شما وجود دارد