درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - هزینه ترمیم ایزوگام پشت بام

4 طبقه تک واحدی هستیم که مادر من در طبقه4 ساکن است و ایزوگام پشت بام دچار شکستگی شده و ترکهای عمیق در یک بخش ان ایجاد شده برای ترمیم فقط ان ناحیه حدود 2 میلیون هزینه می شود که من در تبلو اعلانات زدم ولی ساکنین توجه نکردند و نمی خواهند هزینه پشت بام را بدهند . من چطور می توانم هزینه را بگیرم یا تعهد بدهند که از این به بعد هزینه مشاعات را می دهند؟ من هر ماه دارم پول شارژ میدهم .

پاسخ ها

با سلام مدیر ساختمان باید به طرفیت سایرین دادخواست بدهد

تامین دلیل فراموش نشود بسیار مهم است برای شروع شکایت

به مدیر ساختمان با اظهارنامه ، صاحب انتفاع ،شما یا مادرتان اعلام کنید هزینه و موضوع را... سپس به همان اندازه طی چند ماه شارژ ندهید

مسائل آپارتمان نشینی بهتر است که هر چه بیشتر و بهتر بصورت مسالمت آمیز حل و فصل شود

هزینه پشت‌بام جزو مشاعات است و همه واحدها باید سهم خود را بدهند. اگر همکاری نمی‌کنند، می‌توانید با ارسال اظهارنامه از آنها مطالبه سهم کنید و در صورت امتناع، برای مطالبه هزینه‌های مشاع یا گرفتن تعهد اقدام کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص