با سلام مدیر ساختمان باید به طرفیت سایرین دادخواست بدهد
تامین دلیل فراموش نشود بسیار مهم است برای شروع شکایت
به مدیر ساختمان با اظهارنامه ، صاحب انتفاع ،شما یا مادرتان اعلام کنید هزینه و موضوع را... سپس به همان اندازه طی چند ماه شارژ ندهید
مسائل آپارتمان نشینی بهتر است که هر چه بیشتر و بهتر بصورت مسالمت آمیز حل و فصل شود
هزینه پشتبام جزو مشاعات است و همه واحدها باید سهم خود را بدهند. اگر همکاری نمیکنند، میتوانید با ارسال اظهارنامه از آنها مطالبه سهم کنید و در صورت امتناع، برای مطالبه هزینههای مشاع یا گرفتن تعهد اقدام کنید.