با سلام بله پیگیری نمایید
بله. دادخواست مطالبه خسارت مالی ارایه شود و اصل وجه
مواردی از این دست قبیل موضوعات با توجه به اینکه مبلغ قابل توجهی نیست بهتر است که بصورت مسالمت آمیز حل و فصل شود
بله، میتوانید با استناد به پشتنویسی قرارداد، از طریق ارسال اظهارنامه قضایی و در صورت عدم پرداخت، با دادخواست مطالبه وجه از صاحبخانه مبلغ را پس بگیرید. پیگیری ارزش دارد و امکان دریافت پول وجود دارد.