درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گرفتن باقیمانده پول ودیعه از صاحبخانه

سلام وقت بخیر . صاحبخانه 5 میلیون تومان از پول پیش خانه را نزد خود نگه داشته و در پشت نویسی قرارداد نوشته شد این 5 تومان برای هزینه بدهی به مدیر ساختمان قبوض و یا هزینه احتمالی واحد می باشد و قرار شد تا یک تاریخ مشخص باقیمانده یا کل مبلغ را اگر بدهی نبود به من پس بدهند و نوشته شد این پشت نویسی به منزله تسویه کامل ودیعه نیست . الان از تاریخ مورد نظر گذشته اما هیچ پولی به من نداده ، باید چه کار کنم ؟ ایا ارزش پیگیری دارد میشود کاری کرد ؟

پاسخ ها

با سلام بله پیگیری نمایید

بله. دادخواست مطالبه خسارت مالی ارایه شود و اصل وجه

مواردی از این دست قبیل موضوعات با توجه به اینکه مبلغ قابل توجهی نیست بهتر است که بصورت مسالمت آمیز حل و فصل شود

  1. دادخواست مطالبه وجه بدهید 

بله، می‌توانید با استناد به پشت‌نویسی قرارداد، از طریق ارسال اظهارنامه قضایی و در صورت عدم پرداخت، با دادخواست مطالبه وجه از صاحبخانه مبلغ را پس بگیرید. پیگیری ارزش دارد و امکان دریافت پول وجود دارد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص