سلام بله، در اصل امکان گرفتن سند سرقفلی برای سهم سهدانگ شما وجود دارد؛اما این امر وابسته به چند شرط قانونی و عملی است. مهمترین نکته این است که چون شریک شما (برادرتان) اکنون مالک ششدانگ عرصه/اعیان شده، موضوع حقوقی پیچیدهتر میشود ولی مانع مطلق نیست.
اگر حق سرقفلی را از مالک خریداری کرده باشید بله میتوانید آن را درخواست نمایید