درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بیمه بیکاری

سلام روزتون بخیر , به محض شروع جنگ کارفرما تعطیلمون کرد ، میخواستم درخواست بیمه بیکاری بدم ولی متأسفانه یه مدتی میشه که کارت معافیتم گم شده ، هیچ عکسی هم ازش ندارم , الان اگه برم درخواست المثنی بدم ، خیلی زمان بره تا برسه دستم، از طرفی هم وقت زیادی نمونده که مهلت ثبت نام بیمه بیکاری تموم شه ، خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم

پاسخ ها

سلام نیازی نیست صبر کنید کارت المثنی برسد در بسیاری از موارد، رسید درخواست المثنی هم مورد قبول واقع می‌شود، مخصوصاً اگر همراهش استعلام وضعیت نظام وظیفه داشته باشید  ثبت اولیه درخواست بیمه بیکاری بدون کارت در سامانه بیمه بیکاری (بسته به استان)، معمولاً اطلاعات نظام وظیفه از طریق سامانه سیستمی استعلام می‌شود یعنی حتی اگر کارت نداشته باشید، در مرحله ثبت‌نام مشکل ایجاد نمی‌شود اگر کارشناس مدرک فیزیکی خواست، همان برگه استعلام پلیس +10 کافی است.

نیازی به رسیدن کارت آلمانی نیست رسید آن هم کافی است می‌توانید درخواست دهید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص