سلام خیر، اما اثر دارد نداشتن گواهینامه یا بیمه ممکن است باعث شود پلیس شما را هم مقصر ثانویه یا جزئی بداند ولی این موضوع باعث نمیشود نتوانید خسارت و دیه بگیرید دادگاه معمولاً درصد تقصیر تعیین میکند مثلاً ممکن است بگوید پیمانکار ۷۰٪ مقصر شما ۳۰٪ مقصر (به دلیل نداشتن صلاحیت رانندگی اما باز هم دیه و خسارت قابل مطالبه است.
کاربر محترم در مهلت مقرر میتواننیددبه نظر کارشناس مربوطه اعتراض بزنید