درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آزار و اذیت فرزند یتیم توسط مادر

سلام 19 سالمه واسه جدا سازی حقوق بازنشستگی و جدا شدن از مادر راهنمایی میخوام کجا باید برم کجا صحبت کنم کدوم دادگاه برم به کی دردمو بگم

پاسخ ها

 با سلام شما در اینجا مطرح نکردید که منظور شما جدا کردن حقوق بازنشستگی یا بیمه از خود است یا منظورتون خارج شدن از سرپرستی مادر استقلال استقلال قانونی است یا مشکل خانوادگی و نیاز به کمک دارید همه این‌ها سوالات است شما مطرح نکردید می‌توانید مطرح نمایید 

کاربر محترم بسته به جنسیت شما و شرایط دیگر از طریق بیمه نهاد یا ارگان مربوطه پیگیری کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص