با سلام شما در اینجا مطرح نکردید که منظور شما جدا کردن حقوق بازنشستگی یا بیمه از خود است یا منظورتون خارج شدن از سرپرستی مادر استقلال استقلال قانونی است یا مشکل خانوادگی و نیاز به کمک دارید همه اینها سوالات است شما مطرح نکردید میتوانید مطرح نمایید
کاربر محترم بسته به جنسیت شما و شرایط دیگر از طریق بیمه نهاد یا ارگان مربوطه پیگیری کنید