درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت صنف آرایشگران

سلام وقتتون بخیر من 1ماه پیش مژه کاشتم و چشمم به شدت عفونت کرد،دو روز بعد کاشت پیام دادم که چشمم خیلی اذیت میشه گفت قطره بزن طبیعیه من بعد یکماه بالای 10تومن پول دارو و دکتر دادم ایا میتونم بعد از یکماه ازش شکایت کنم؟چون بهش پیام هم دادم که دوستانه پولم رو پرداخت کنه به شکایت نکشه حتی جوابم رو نداد…

پاسخ ها

با سلام میتوانید شکایت کنید

بله میتوانید در صورت که مشهد هستید . جهت مشاوره بیشتر تماس و مشاوره تلفنی

با سلام برای شکایت گران فروشی وارد سایت تعزیرات حکومتی شوید از آن طریق موضوع را خود را حل کنید اما مجدد با ایشان صحبت کنید که مشکل به صورت توافقی حل شود اگر نشد از آن طریق اقدام کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص