درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حین ماموریت

سلام من سرباز نیروی انتظامی هستم که در حین خدمت به دنبال متهم بودم که از دیوار به پایین پرتاب شدم زانوی پای چپم ربات صلیبیش پاره شد و غضروفش شکست که در داخل زانوم یه تیکه ای موزائیک پلا گذاشتن صورتجلسه سانحه حکم ماموریت دارم و در بیمارستان نظامی عمل کردم و حالا 3ماه از روش میگزره من زانوم خیلی درد میکنه و زیاد خم نمیشود میخواستم بدونم میتونم جانبازی بگیرم

پاسخ ها

سلام  هرچه سریع‌تر به بنیاد شهید یا معاونت ایثارگران نیروی انتظامی مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید مدارک درمانی کامل و صورتجلسه حادثه را همراه داشته باشید اگر درد و محدودیت حرکتی هنوز باقی است، حتما در کمیسیون پزشکی مطرح شود چون این موارد در تعیین درصد جانبازی خیلی مهم است گاهی ممکن است نیاز باشد عکس‌برداری مجدد یا گزارش‌های پزشکی تکمیلی ارائه شود.

کاربر محترم با ارائه مدارک، به یگان امور ایثارگران ناجا مراجعه کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص