سلام برای اسقاط خودرو معمولاً نیاز است که پلاک خودرو رفع توقیف شود. دلیل این موضوع این است که خودروهای توقیف شده یا دارای مشکلات قضایی یا اداری هستند و پیش از هر اقدامی مانند اسقاط، باید وضعیت حقوقی و قضایی پلاک مشخص و آزاد شود رفع توقیف پلاک معمولاً توسط مراجع قضایی یا انتظامی انجام میشود و بدون آن امکان اسقاط خودرو ممکن است وجود نداشته باشد اگر قصد دارید خودرویتان را اسقاط کنید، بهتر است ابتدا از مراکز مربوط یا سازمان حمل و نقل استعلام بگیرید تا از وضعیت پلاک و الزام رفع توقیف مطمئن شوید.
با درود
بله قطعا