درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت تصادف

باسلام خدمت شما پدرمن دوماه پیش تصادف کرد ماشکایت کردیم که پول بیمه بگیریم برای مادرم وبرادرم ابلاغیه اومده که برن دادگاه برای شکایت ولی برای من ابلاغیه نیومده توی ابلاغیه فقط اسم مادرم وبرادرم اومده دلیلش چیه

پاسخ ها

سلام در صورت فوت باید به طرفیت تمام وراث ابلاغیه ارسال نیشود و ایراد شکلی دارد لذا به شعبه رفته و پیگیری کنید

سلام شما اگر به سن ۱۸ سال رسیده باشید، به عنوان احدی از وراث، بایست برای شما نیز ابلاغیه ارسال می‌شد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص